התייעצות לגבי שבר קטן בשן
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב שמתי לב היום שיש לי שבר קטן בשן הקדמית,זה בחלק העליון שלה מאחורה . ככה שהחלק העליון עכשיו קצת יותר דק ומפחד שאולי זה יחליש את השן ויותר סיכוי שהחלק העליון יישבר.גם מוזר כי לא קיבלתי מכה או לעסתי משהו קשה פתאום שמתי לב שהלשון נוגעת במשהו קצת מחוספס. יש איך לתקן דבר כזה ? ואם כן למי אני אמור ללכת ? רופא שיניים או מישהו שמומחה למשהו? יש לך מושג לגבי עלות של דבר כזה? תודה רבה
רק רופא שרואה בעיניו את המקום יכול לאמוד את הנזק ולהגיד מה צריך לעשות כדי לשקם ומה העלות