התנגשות שיניים בעת לעיסה
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אתמול תוך כדי אכילה ולעיסה התנגשה שן עליונה עם השן שמתחתיה, והיתה הרגשה כאילו שן אחת דוחפת את השניה הצידה . אין לי כל כך מושג איך זה קרה אבל זה קרה. היה כאב דיי קל שחלף מאוד מהר, והתחיל דימום בחניכיים שמתחת לשן התחתונה שחלף תוך דק ספורות. האם הדימום הזה מעיד שהשן זזה ממקומה? ואם לא אז ממה נובע הדימום כי שום דבר לא חתך את החניכיים, וגם כשנגעתי השן וניסיתי להזיז אותה ראיתי שהיא מקובעת ולא ניידת. תודה ד"ר
יתכן ונגרמה טראומה כלשהיא לשן התחתונה. יש לעקוב אחרי השן ולראות שהיא לא משנה צבע לאפרפר כהה מהרגיל