רגישות לאחר הלבנה ביתית
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני כחודש ביצעתי הלבנת שיניים ביתית דרך רופא השיניים שלי. חומר מצויין (בריכוז 16 אחוז אם אני זוכר נכון). במשך שבועיים לשעתיים כל יום. אני מאוד מרוצה מהתוצאה. היום שבועיים לאחר סיום ועדיין יש לי רגישות קלה מאוד בשן הקידמית כאשר שותה מים קרים. השאלה שלי היא מה טווח הזמן עד שהרגישות תעלם? בעיקר לאנשים שיותר רגישים לרגישות בשיניים. כלומר גם חודש או חודשיים יכול להיות תקין?
יכול להיות כמה שבועות. נסה/נסי משחת שיניים לשיניים רגישות כמו סנסודיין
האם יש לך המלצה למשחת שיניים לשמירה על התוצאות? משהו עם הלבנה מסויימת או שאין צורך ולהמשיך כרגיל עם סנסודיין?
מניסיוני אין מוצר כזה....