שלום דוקטור אשמח למענה
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לציין שאני תמיד סובלת מדלקות חניכיים חוזרות אבל טיפלתי באנטיביוטיקה ועקרתי שן בינה כלואה לפני חודש וקצת והייתי בביקורת לפני שבועיים טענו שנרפא אבל לגרגר מי מלח האמת שלא הקפדתי השתמשתי רק בקורסודיל ולא צחצחתי כל כך הרבה ישלי כאבים באיזור העקירה אבל אולי גם מהחניכיים יש דלקת מה כדאי לעשות?
אולי הכאב מהאיזור העקירה נובע מזה שלא הקפדתי עם מי מלח כמו שהדריכו אותי היה לי כאבים לפני שבועיים אמרו שנרפא אבל לגרגר מי מלח השתמשתי רק בקורסודיל יש כאבים באיזור העקירה אבל גם בלחי בצד השני אני לא יודעת אם לטפל בבית יכול לעזור
נסי לגרגר במי מלח. שימוש ארוך בקורסודיל לא מומלץ