נסיגת חניכיים??...........................
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ערב טוב. אשמח לדעת האם בשן 43 יש חי נסיגת חניכיים או דלקת. ומה אתה ממליץ לעשות? https://ibb.co/tpSFtg71
יש כנראה נסיגת חניכיים קלה. יש לבצע ניקוי אצל שיננית ולצחצח עם מברשת שיניים רכה
אני הולכת לשיננית כל חצי שנה ומשתמשת במברשת שיניים חשמלית של אורל בי ומשחת שיניים סנסודין. זה בסדר? האם מדובר בנסיגה קלה שלא דורשת ניתוח או הקצעת שורשים?
לא נדרשת כירורגיה. חשד שיש שם קצת אבן שן
תודה כבר פחות מודאגת. האם המברשת חשמלית היא טובה וגם משחת שיניים סנסודין?
לאוראל בי ישמברשת רכה. תנסי משחת פראדונטקס