תהליך הלבנת שיניים, לא רואה שינוי
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור, התחלתי תהליך הלבנת שיניים אצל הרופא. יש לי סד ללסת עליונה ותחתונה. אני שם את החומר לשעתיים בכל יום. החומר בריכוז של 20 אחוז. לאחר 5 ימי טיפול ואני לא רואה שום שינוי. גם אין שום רגישות,כאב,אי נוחות. שום דבר. מה המלצתך מצב כזה? יכול להיות שהתהליך לא אפקטיבי עליי?
די מוזר שאחרי 5 ימים אין שינוי. האם המוצר טרי?
איך ניתן לדעת? משתמש ב Opalescence 20 אחוז
מוצר מצויין. כדאי לדווח לרופא
מוצר מצויין. כדאי לדווח לרופא