שיננית עם ובלי לחץ מה עדיף
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דוקטור כבר 7 חודשים יש לי תותבות קבועות ושתלים בפה למעלה ולמטה האם כשמגיעים לתור השיננית לניקוי יש חובה או המלצה וכדאיות שתעבור תחילה בקו החניכיים לתותבת אם אוויר (לחץ אוויר) דבר שמסייע בניקוי ומוציא לכלוך וחלקיקים מה שלא מיטיבים ומצליחים בבית בלחץ מים בעזרת המכשיר. או שאין השפעה ואין כדאיות ? רוב תודות
בדכ היא אכן מתחילה בהתזת מים ואויר כדי לסלק שאריות מזון מתחת לתותבת. ניתן לקנות מכשיר דומה לניקוי בבית