שאלה .................
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור , יש לי כאב בחניכיים למטה , השיניים שם ללא כתרים , רק עם סתימות רגילות , השאלה - מה יותר מדויק ומה יותר טוב , הצילום שהרופא עושה במרפאה או צילום הנשך, אם אני לא טועה, הצילום שהרופא עושה כצילום בודד זה פראפיקלי, ומה יותר מדויק ? אני אגיד לך למה אני שואלת , כי אני רוצה לבוא עם צילום נשך מהמכון , כדי לשמור אצלי .
עדיף גם פריאפיקלי וגם נשך.
אוקי תודה ; השאלה אם אבוא עם הצילום נשך אז הוא לא יעשה את הצילום הפראפיקלי
תבואי עם שניהם