ציסטה בחניכיים אצל תינוק בן שנה וחצי
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור הבן שלי בן שנה וחצי... מזה 3 חודשים שמתי לב שיש לו שק כחלכל שקוף על גבי החניכיים... הבנתי שזה ציסטה וזה קורה לפני בקיעת שיניים ויעבור מעצמו . ביומיים האחרונים שמתי לב על דימום בזמן אכילה... הצצתי בפה וראיתי בקיעת שן טוחנת עדיין לא בשלמותה והציסטה "תלויה" מעל השן... האם מצב זה מסוכן או שזה יעבור לבד?? במידה וזה אמור לעבור לבד ...כמה זמן לתת לטבע לעשות את שלו עד שבאמת כנראה יצטרך טיפול כירורוגי... ???
זהיסתדר מעצמו תוך זמן בין כמה ימים לשבועיים. אין ממה לדאוג