הנפיחות.
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, הנפיחות חלפה ברוך ה', אך עדיין לאחר 4-5 ימי טיפול, אני מרגיש כאבים קלים מידי פעם בצד ימין בלסת תחתונה בצד שעשו לי את הטיפול נגד דחיסת המזון, וכן בצד שמאל של הלסת התחתונה מעט כאבים בעת צחצוח שיניים בעקבות ניקוי אבן עמוק שעברתי בנוסף לטיפול בדחיסת המזון. השאלות: האם התופעות הנ"ל יחלפו ואם כן כמה זמן? אני גם משתמש במרידול משוכלל לצחצוח שיניים ומי פה קולגיט טוטאל 12. מה אתה חושב? תודה רבה אדם
אתהמתקדם ומשתפר ! תוך כמה ימים הכל יסתדר