אדום בחניכיים של ילד
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר, יש לי ילד שהתעסק עם הלשון באזור בפה כי כנראה הי'ה לו לכלוך בין השיניים הוא בן 14. כתוצאה מזה אבחנתי כי יש לו בקו בין השיניים לחניכיים ורוד יותר כהה מהחניכיים. לא נראה סימן לנפיחות או דלקת. האם יכול להיות שזה מצב הטיבעי שלו? אין לו רגישות לכאבים או יכול להיות שעשה איזה פצע עם הלשון? מה צריך לעשות?
האם זה בכל הפה או רק במקום מסויים ? יכול להיות שזה מצב טבעי ויכול להיות שזה סימן לדלקת. יש לעקוב ולראות אם זה נעלם או נשאר קבוע.
אני חושבת שזה רק בשן אחת אחורית. אבל אין רגישות אן דימום. האם זה דלקת.או שזה טבעי?
היות ולא ראיתי רק משער שזה דלקת