כאב בשן שהגיע וחלף.
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לפני 8 ימים הופיע פתאום כאב בלעיסה בשן טוחנת עליונה. כל לעיסה כאב. אם נוגעת בחניכיים הן לא כואבות מגע בשן כואב. לא יודעת מה הסיבה. לא לעסתי בצד הזה ואחרי יומיים הכאב נרגע ויכולה ללעוס שם בלי כאב. יש אולי רק רגישות קלה באיזור. הלכתי לרופא שיניים אתמול הסתכל על השן יש שם סתימת אמלגם ישנה אמר שלא רואה בעיה וצילום פריאפיקלי תקין. אשמח לעזרתך מה יכולה להיות הסיבה לכאב כזה? וכשהגעתי לרופא הוא נתן לשן מכות עם המקל זה לא יכול להזיק לשן אם נניח היא היתה קצת רגישה באחרונה? תודה
יכול להיות שחדר אוכל סיבי בין השיניים וזה גרם לכאב. מרגע שהאוכל יצא הכל נרגע. מהנקישות לא נגרם נזק