חיטוי מברשת שיניים והחלפתה
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב ד"ר נוימן ברצוני לשאול אותך בבקשה כל כמה זמן מומלץ להחליף מברשת שיניים ומהי הדרך הטובה ביותר לחטא מברשת שיניים וכל כמה זמן נדרש חיטוי שאלה נוספת ברשותך האם לאחר טיפולי שיניים כגון כתר, סתימת שורש , פירוק כתר או כל טיפול אחר ישנה מניעה לעשות פעילות גופנית כגון ריצה, שחייה , חדר כושר וכיוב ? יש לי חברה שעברה ניתוח חניכיים וביקשו ששבוע לא תעשה כל פעילות גופנית מדוע בעצם ואני מתוכננת לעבור היום פירוק של כתר , חידוש טיפול שורש ועוד האם זה גם נדרש ? תודה רבה על המענה שיהיה לך יום הכי טוב שיש
מיכל, ראשית יש להשתמש במברשת שיניים רכה בלבד. רצוי להחליף כל שלושה חודשים או כשרואים שהסיבים כבר לא צמודים אלא מתחילים להיפתח כמו פרח.אחרי כל מחלת הצטננות או הרפס זורקים את הישנה ולוקחים חדשה. לא לעסוק בפעילות ספורט או בשחיהזה רק אחרי ניתוחים או עקירות או שתלים