צילום Cbct……………………..

דיון מתוך פורום  רפואת שיניים

24/04/2024 | 23:02 | מאת: מור

האם צריך הפנייה לביצוע הבדיקה או אפשר פשוט לגשת למכון צילום ולבקש? האם כל מכון צילום שיש בו ct לשיניים הכוונה לcbct? האם המכון מספק שירותי פענוח לצילום או רק מצלם? **אני רואה פסים מלמעלה למטה כשאני מאירה עם פנס ב5 שיניים קדמיות(2 מרכזיות למעלה ו3 למטה). ורוצה לברר האם יש סדקים שאני יכולה לעצור..

ct ו cbct הם שני דברים שונים. בדרך כלל נדרשת הפניה, אבל תשתמשי בשמי...הם בדרך כלל לא מספקים פיענוח.הפסים לא בהכרח מרמזים על סדקים שמגיעים לשורש. יש להימנע מפיצוח גרעינים ופיסטורים.יתכן ודאי לך לישון עם סד לילה סיליקוני

25/04/2024 | 00:28 | מאת: מור

לאיזה מכון אפשר ללכת ולהשתמש בשמך? שאלה נוספת.. שן 46 לאחר סתימה יזומה(במסגרת ביקורת שנתית). מבלי שהיו כאבים בכלל, סתימה לא עמוקה . מאז הסתימה ישנו כאב חד בלעיסה מדי פעם(לדעתי תלוי במקום ״הנחיתה״ של המזון במקום מסויים בשן , בנוסף רגישות לחום במזון בלבד. נבדקתי על ידי אנדודנט שצילם ולא ראה דבר-רחוק מהעצב ולא רואה צורך בטיפול שורש. בדיקת קור תקינה. עברו 3 חודשים מאז.. ולא מוצאים את הבעיה (עשו ליטוש, הורדת גובה, החלקת רכס). האם יש לך רעיון?

מכון דנטליקס רמת אביב, לונדון מיניסטור הרצליה. כתובות בגוגל

25/04/2024 | 10:36 | מאת: מור

שאלה נוספת.. שן 46 לאחר סתימה יזומה(במסגרת ביקורת שנתית). מבלי שהיו כאבים בכלל, סתימה לא עמוקה . מאז הסתימה ישנו כאב חד בלעיסה מדי פעם(לדעתי תלוי במקום ״הנחיתה״ של המזון במקום מסויים בשן , בנוסף רגישות לחום במזון בלבד. נבדקתי על ידי אנדודנט שצילם ולא ראה דבר-רחוק מהעצב ולא רואה צורך בטיפול שורש. בדיקת קור תקינה. עברו 3 חודשים מאז.. ולא מוצאים את הבעיה (עשו ליטוש, הורדת גובה, החלקת רכס). האם יש לך רעיון? תודה רבה רבה לך על המענה המהיר!

יכול להיות שיש בה סדק. יש לבצע cbct

מנהל פורום רפואת שיניים