כאבים בלעיסה לאחר טיפול שורש
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור נוימן. אתמול עברתי טיפול שורש בישיבה אחת בשן 17. ברוך השם לא סובל מכאבים אך לא יכול לאכול על השן מלבד מעדנים ודברים רכים מאוד כי במקרה זה זה כן כואב. יש לי 2 שאלות. 1.שמתי לב שהטכניקה של מומחית לטיפול השורש עם מיקרוסקופ היה שונה ללא פוצרים ורק עם מיכשור אוטומטי ובישיבה אחת האם זה גורע מהטיפול? 2.לאחר כמה זמן מנסיונך אוכל לשוב לאכול דברים יותר מוצקים?מציין שהולבש על השן גשר שהיה מבעוד מועד והוחזר לאחר הטיפול. תודה רבה לך
1. זה לא גורע מאיכות הטיפול 2. לוקח מספר ימים עד שהרגישות בלעיסה חולפת. נסה לקחת שלוש פעמים ביום כדור advil. liq. gel