עששת
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לביתי בת השנה ו-7 חודשים יש עששת בשיניים זה החל בשן החותכת אחת זמן קצר לאחר שבקעה ועם הזמן זה החל לפתע בשן שלידה ובשן נוספת ליד השן החתכת הבריאה. אני מאוד מפחדת לקראת הבאות, נאמר לי ע"י רופאת שיניים מומחית לילדים כי זו עששת הבקבוק וכל שנותר לי הוא לקוות שזה לא ידרדר מהר מידי כי אז צריך לעקור בהרדמה מלאה???? .... אני ממש בפחד מזה, מה ניתן לעשות?
טל שלום. עששת דוהרת כמו זו של סינדרום הבקבוק הממותק או בקבוק החלב ניתנת אמנם למניעה די בקלות אך כאשר היא כבר מתבטאת קלינית אין פתרונות פרט לסילוק הרקמות העששתיות או לשקמן בשיחזורים.בגיל בתך עומדת רק אופציה אחת של טיפול בה- בהרדמה כללית .דאגי רקשהמרפאה בה היא תעבור את הטיפוך הנ"ל מורשה לביצוע טיפול בהרדמה כללית לילדים מטעם משרד הבריאות וכן גם הרופא הפדודונט והמרדים .