מדבקות להלבנת שיניים
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם המדבקות להלבנת שיניים המפורסמות עכשיו בתקשורת באמת יעילות ובעיקר האם הן לא מזיקות? האם לדעתך כדאי לנסות אותם? תודה.
דינה שלום. אין לי ניסיון עם המדבקות .אבל CREST היא חברה רצינית ולא הייתה מוציאה לשוק מוצר ללא מחקר ופיתוח .כמו כל חומרי ההלבנה הביתית אין כאן בשורה חדשה אלא רעיון נחמד של מדבקות המכילות את החומר הפעיל ומשחררות אותו לאט לשן . כמו שאמרתי :מי שלא יכול להרשות לעצמו הלבנה קלינית לו מיועדים האמצעים של עשה זאת בעצמך .היות אינני חסיד גדול של טיפול בחומרים חריפים על השיניים או בחומצות אני לא מלבין את שיני הצהובות וגם לא הייתי עושה זאת בעד שום הון שבעולם .הצבע לא שווה את תקיפת השכבה הראשונה מעל לאנמל ה-PELICLEשיש בה משום הגנה על האנמל וחשיפת האנמל לחומרים צורבים חומציים הפוגעים בו .
כלכ המעונין ניתן להשיג אצלי את המדבקות להלבנת שיניים של החברה הידועה crest במחיר מוזל של 150 ש"ח. לפרטים:0542257616
?
האם אפשר להשיג את המוצר עם כשרות ? האם זה פוגע איך שהוא בשיניים ?