יישור שיניים - חוות דעת.

דיון מתוך פורום  רפואת שיניים

25/12/2018 | 16:51 | מאת: נאור

רציתי לדעת האם נכון לשנת 2018 קיימות אפשרויות מתקדמות יותר ליישור שיניים ללא "הגשר המסורתי" וללא זמן המתנה ארוך מן הרגיל ? הבנתי שקיימות שיטות בלייזר דרך אגב אשמח שתענה לי על זה. יש לי ניב כלואה שעדיין לא בוצע CT בשביל לדעת מה מצב הניב אבל מה שכן השן הסמוכה לרווח ששם אמור להיות הניב היא גדלה בצורה מסובבת קצת קיימת פרוצדורה לסיבוב השן בכלל ?

לקריאה נוספת והעמקה

יש היום שיטות ליישור שיניים שמשתמשות בפלטות שקופות. אינני יודע מהיכן לקחת את יישור שיניים בלייזר. אין דבר כזה. ניתן ביישור שיניים לסובב את השן

25/12/2018 | 23:07 | מאת: נאור

הקטע הבא לקוח מאתר כלשהו של מומחה ליישור שיניים המונח "יישור שיניים ביום אחד" יכול להיות מעט מטעה – כי ביום אחד של טיפול קשה מאוד להגיע לתוצאות חיוביות ומרחיקות לכת, בכל תחום רפואי באשר הוא. עם זאת, כיום קיימות כמה וכמה שיטות ליישור שיניים מהיר ואיכותי, בסיטואציות הנוחות ביותר עבור המטופל, ובלי שיבוש משמעותי של אורח חייו היום-יומי. אנחנו שומעים על אופציות מידיות כמו יישור שיניים בלייזר – שיכולות להביא אותנו לתוצאות לאחר יום אחד של טיפול בחניכיים – אך לא תמיד אלה הן האופציות הנכונות ביותר עבורנו. שיטת יישור השיניים אינויזיליין מביאה אותנו לתוצאות במהירות, בלי לפגוע במראה הפה שלנו, ובנוחות מקסימלית של המטופל במשך התהליך הקצר. ביום אחד של טיפול מותאמת עבור המטופל תכנית ייחודית של יישור שיניים בשלבים של שבועיים – כשבתום השבועיים הוא מגיע למרפאה להחליף את הפלטה לשלב הבא. הפלטות הללו שקופות לחלוטין ובלתי נראות כמעט לגמרי, כך שלמעשה לאחר יום אחד של טיפול מרוכז וכמה שבועות של פלטות שקופות ונוחות בפה (ואף ניתנות להסרה), אנחנו זוכים לחיוך הישר והיפה שמגיע לנו. מה דעתך על השיטה ?!

נא שלח לי קישור לאתר של הרופא

מנהל פורום רפואת שיניים