מתלוננים סדרתיים

דיון מתוך פורום  בטיחות גהות ואיכות

12/06/2006 | 00:23 | מאת: מנהל מועדון בריאות

האם מישהו יודע אם יש חוק או דרך שמאפשרת לא לחדש מנוי ללקוח שמתלונן ותובע שוב ושוב (תביעות בבית משפט) ורק מקבל מחדש כל פעם מנוי בחינם ועוד צ'ופרים כי כל פעם יש לו תלונה/תביעה חדשה מה עושים?

12/06/2006 | 18:49 | מאת: י

האם אתה מנהל מועדון בריאות? אם יש לך לקוח שתובע שוב ושוב, ומתברר שהתביעה שלו מתקבלת בבית משפט, ואתה נאלץ לפצות אותו כל פעם... זה הזמן לחשוב שיש לך כנראה מה לתקן, מה לשפר .. כפי שאתה כותב הרי התלונות שלו מוצדקות , לפחות על פי מה שנקבע בבית המשפט, לא?

12/06/2006 | 20:29 | מאת: מנהל מועדון בריאות

נשמה טובה שכמותך... אין בעיה במועדון, אחד מהטובים בארץ. יש את כל האישורים והבדיקות. אבל מעניין שתמיד אותם אנשים מעורבים "בתאונות" ולא אחרים. תמיד אפשר להתלונן על עיקום קרסול או כאבים ולביטוח עדיף לשלם מאשר להשקיע בעורך דין ובמשפטים. אשמח לקבל תשובות מאנשים שיש להם דרך לעזור על שאלה ובעיה אמיתיים ולא מסתם קנטרנים.

12/06/2006 | 23:23 | מאת: י

סלח לי, מההודעה הראשונה שלך היה מובן שבתי המשפט פסקו לטובת התובעים, ולכן כתבתי את מה שכתבתי, ללא כוונת קנטרנות.... ועכשיו הפכת את העניין ואתה מדבר על חברות הביטוח שמעדיפות לא להתעסק עם מערכת המשפט., בכלל .. זה כבר מצב שונה ! ממה שאני יודע, מהתקשורת, יש בעיה להפלות בין איש לאיש בכניסה למועדונים. משונה לי שאתה פונה לפורום כזה, כ אשר אתה מנהל מועדון "אחד מהטובים", האם לא נראה לך להתייעץ עם עורך דין ?

13/06/2006 | 00:17 | מאת: איתן חנני

קיים ת"י למערכות ניהול איכות (9001/2000) אשר מושתת על עשייה למען שביעות רצון הלקוח. התקן מפרט תהליכים פנים ארגוניים אשר כוונתם ותוצאותיהם לאפשר זיהוי ומיפוי מדוייקים של צרכי הלקוח על מנת לספק אותם ו / או להבין שאין ביכולת הארגון לספקם ובאופן זה להיות חכם ולא להיכנס למצבים שצריך פיקח על מנת לצאת מהם. נסה לאתר יועץ לניהול איכות שיוכל להרחיב לך לגביי יישום חלקים של התקן או כולו ואולי תמצא בכך פתרון.

מנהל פורום בטיחות גהות ואיכות