מחשבה שהדשא של השכן ירוק יותר

דיון מתוך פורום  שווה לכל נפש

01/11/2016 | 21:42 | מאת: אורחת

שלום. אני בת 42 לא נשואה ללא ילדים לא עובדת אני מחפשת עבודה ועדין לא מצאתי,ואני קמה כל בוקר לכלום.אני לא אומרת,יש לי משפחה יש לי בית אני מתכוונת הורים אחיות תומכות חברים ועדין אני מרגישה שכל בוקר אני קמה לכלום לא יודעת מה לעשות עם עצמי ומרגישה כמו שאומרים "שהדשא של השכן ירוק יותר" כולם נשואים עם ילדים כולם מבלים ועושים חיים,אומנם יש לי חברים אבל זה לא חברים שאוהבים לצאת לבלות.מה אני עושה עם המחשבות השליליות האלה? אני מודה לך על עצתך מה עושים?

01/11/2016 | 21:48 | מאת: אורחת

נכון כמו שכתבתי יש לי משפחה תומכת ואחיות תומכות אבל יש לי ולמשפחתי בעיה עם תקציב אני מקבלת ביטוח לאומי וגם הורי ואין לי כסף להירשם לקורס או למה שאני רוצה ודרך מסגרת כזאת או אחרת אני לא מעוניינת.אבל המחשבה הזאת של אין לי כסף וכל מיני מחשבות שליליות כאלה מאוד כואבות לי.איך מתמודדים עם המחשבות השליליות האלה? מה אני עושה?

אורחת שלום השאלה האם מתמודדים עם מחשבות או מנסים גם לעשות דברים, יש הרבה דברים שלא עולים כסף כמו הליכה, ספורט שזה מאד חשוב, ללכת לטייל בפארק או בחוף הים אם זה לא מדי רחוק, להשקיע בלמצא עבודה כלשהיא העיקר שתיהיה מסגרת לקום אליה בבוקר וגם כסף ולהיפגש עם חברים גם אם זה בבית. אני מבינה שהמצב לא אידאלי אבל תמיד אפשר לעשות משהו כדי לשפר מעט ואז גם לחשוב שאת עושה דברים למען עצמך וזה חשוב ומתגמל. בהצלחה עירית

09/11/2016 | 10:21 | מאת: רינת

שלום עירית. אני לא יודעת למה לא הצלחתי להקיש למעלה לכן אני כותבת לך מתחת.חיי בסדר גמור הספר עוזר לי מאוד אני קודם כל רוצה להודות לך על העזרה שאת נותנת לי בפורום אני באמת מרגישה יותר טוב יותר שמחה רק יש לי בעיה שעם קורה שיש אצלנו הפסקת חשמל אני נכנסת לעצבנות ודיכאון זה נשמע הזוי ומצחיק אבל מחר יום חמישי עושים אצלנו ליום שלם הפסקת חשמל בגלל משהו ברחוב שלנו ואני יודעת שיהיה קשה לי עם זה כי רוב הזמן שאני בבית אני באינטרנט ומדכא אותי מה אני יעשה בלי זה זה באמת נשמע הזוי אבל יש לי בעיה עם זה אשמח עם תוכלי לייעץ לי מה לעשות בזמן זה? ובכלל שיש הפסקות חשמל איך לא להיות עצבנית ומדוכאת? אני מודה לך עירית ומאחלת לך יום נפלא.

מנהל פורום שווה לכל נפש