בדידות חברתית וחוסר מסגרת

דיון מתוך פורום  שווה לכל נפש

16/07/2016 | 10:40 | מאת: רינת

שבת שלום עירית. הכל טוב אצלי יש לי משפחה תומכת כל מה שאני צריכה אני נעזרת בספר באמת לא חסר לי כלום חוץ מדבר אחד שזה מסגרת וחברים.מאז שחברה שלי נפטרה אני מרגישה בדידות נוראית וחוסר מסגרת.אני קמה כל בוקר עם הרגשה שאין לי לאן לצאת בבוקר,מסגרת נפשית כרגע אין לי אפשרות מטעמים אישיים ואני גם לא רוצה באופן אישי. באמת הכל טוב עם החיים שלי כמו שכתבתי יש לי משפחה תומכת כל מה שאני צריכה הדבר היחיד זה חוסר חברה ומסגרת.אני קמה כל בוקר עם תחושה של לאן אני אצא בבוקר? עם מי אני אלך לבלות בערב? וזאת הרגשה נוראית. אני אשמח עם תוכלי לתת לי טיפ איך לקום בלי המחשבות האלה ואיך להתמודד עם הרגשת הבדידות הזאת שאני חווה? שוב חוץ מזה אני נעזרת בספר אני עוזרת לעצמי אבל ההרגשה של לקום בבוקר עם המחשבות האלה היא לא נעימה לי.אני מודה לך על המענה שתהיה לך שבת נפלאה.

16/07/2016 | 10:45 | מאת: רינת

באמת שלא חסר לי כלום. עירית שתדעי שאני עוזרת לעצמי מאוד שוב כמו שכתבתי לפי הספר וההנחיות שהבאת לי שוב למסגרת נפשית כרגע בגלל טעמים אישיים אין לי אפשרות ואני ומשפחתי מתנגדים לזה כרגע.אני פשוט רוצה לשאול מה לעשות עם ההרגשה הזאת כל בוקר שאני קמה על ההרגשה הלא נעימה של מחשבות על בדידות וחוסר מסגרת? אני גם מתכוונת סתם למסגרת רגילה.כרגע אין לי כל כך כסף לשלם על איזה חוג או לימודים ואני רוצה לקום עם מחשבות טובות ולהתמודד עם המחשבות המדכאות האלה שוב אשמח לטיפ אני מאוד מאוד מודה לך עירית.שבת נפלאה.

16/07/2016 | 10:51 | מאת: רינת

בקשר להתנדבות אני מתקשרת לעירייה בעיר שלי כדי לחפש התנדבות אבל הם כל הזמן אומרים לי שנמצא נתקשר אלייך והם לא מתקשרים אני מחפשת עד עכשיו גם התנדבות ועדיין לא מצאתי.אני התנדבתי בעבר חצי שנה אבל עזבתי ואני לא רוצה לחזור להתנדב שם גם לא נראה לי שהם כבר יקבלו אותי. באמת הדבר היחיד שאשמח עם תוכלי לתת לי טיפ זה איך לקום בבוקר שמחה בלי המחשבות המדכאות האלה.תודה ממש תודה על עזרתך.

מנהל פורום שווה לכל נפש