האם אני לא יכולה או לא רוצה?

דיון מתוך פורום  שווה לכל נפש

14/11/2022 | 17:40 | מאת: שלי

אני בת 20 סובלת כבר שלוש שנים מדכאון קליני עוד בערפל מבחינת אבחנה וטיפול... סובלת גם מדסיסואציה שקורה לי המון במהלך היום ומקשה על התפקוד רוצה לפעמים לעשות קצת דברים אולי ללמוד קצת לעבוד אפילו רק דברים תפקודיים בבית אבל אני רק מתחילה, ויש דברים שמונעים אותי העייפות, רצון לחזור למיטה הבטוחה או פתאום אני שוכחת שבכלל רציתי לעשות משהו ושוקעת בענן. אני מרגישה שאני לא יכולה. אבל יש בי קול שאומר שאני לא רוצה. בסביבתי אין אנשים כמעט. אבל חושבים שאני לא רוצה. האם זה עניין של חוסר יכולת? או חוסר רצון?

שלי שלום, אני מבינה שאת סובלת מדיכאון, ואת חווה סימפטומים שקשורים למצב , בדיכאון יש הרבה פעמים ירידה במוטיבציה וגם תחושה של ירידה ביכולת לדעתי חשוב לקבל טיפול מתאים תרופתי ופסיכותרפיה אפשר לצאת מהדיכאון בהצלחה עירית

14/11/2022 | 20:23 | מאת: שלי

תודה על התשובה. אציין שזה לא ממש ברור אם זה רק דיכאון. ואני מטופלת תרופתית מה שלא ממש עוזר. אני לא יודעת אם אני פשוט לא רוצה שיעזור. יכול להיות שכיף לי להתעצל כל שאר הסימפטומים אני רק רוצה להעיף אבל לישון ממש כיף לי. זה מקום לעבודה עצמית או פשוט לחכות שאולי אחד הכדורים יעזור לי? (די ברור שלא.)

מנהל פורום שווה לכל נפש