כושר ההבנה
דיון מתוך פורום שווה לכל נפש
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מעוניין לדעת איך לשפר/לפתח את כושר הלמידה בשביל ללמוד/להבין מהר יותר טוב יותר כמו איך להגיע ממקום למקום+תפקיד חדש בעבודה וכו' ?
לקריאה נוספת והעמקה
גיא שלום קשה לענות על השאלה שלך בלי לדעת מה מפריע לתהליכי הלמידה אצלך, האם יש בעיית קשב וריכוז או שאתה מוטרד ממשהו יש סיבות שונות שיכולות להיות קשורות או משפיעות אם זה מאד מפריע אפשר לעשות איבחון על מנת לדעת את הסיבות ואז לדעת איך לשפר. בהצלחה עירית