התנהגות מציקה
דיון מתוך פורום שווה לכל נפש
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני גר בבית שיש בו צעקות וויכוחים כל הזמן ושמתי לב שיש אצלי הפרעה בבטחון העצמי -קשה לי לדבר עם אנשים חדשים/להתווכח ולהיות אסרטיבי במקומות ציבוריים ורוצה לדעת אם יש קשר בין השניים ומה הפתרון ?
דן שלום אני לא יודעת האם יש קשר, השאלה בן כמה אתה ? האם אתה יכול לעזוב את הבית או שאתה צריך לנסות להתנתק עד כמה שאפשר מהצעקות בעיקר כאשר זה לא נוגע לך, זה בודאי לא נעים לחיות בבית שבו יש אוירה לא טובה, אבל צריך לראות גם את הדברים הטובים שאני מקווה שיש בהצלחה עירית