משהו של הרגשה
דיון מתוך פורום שווה לכל נפש
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש אצלי בעייה של תחושה - פעם הבטחון עצמי טוב ופעם הוא לא מתי שהוא לא אני לא יוצא בחוץ ולא מדבר עם אנשים למה זה ככה ? איך עושים שתמיד יהיה חשק/בטחון לעשות דברים
מני שלום אף אחד לא מרגיש כל הזמן טוב ומלא ביטחון, השאלה היא מה הטריגרים שגורמים לך להרגיש כך, האם אפשר לזהות אותם ולחשוב קצת שונה ובעיקר לא להיכנע וכן לצאת מהבית ולהמשיך לתפקד בהצלחה עירית