סלידה מכעסים
דיון מתוך פורום שווה לכל נפש
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש אצלי בעייה שאני נמנע מלהיכנס לסיטואציות שיש בהם כעס/צעקות ובגלל זה אני אולי לא אוהב להיות אסרטיבי ולהתווכח עם אנשים על כל מיני דברים זה נראה כאילו רתיעה שיושבת בראש מזה איך פותרים את זה ? יש קשר בין אם המצב לבין אם אני גר בבית שצועקים בו כל הזמן ?
לקריאה נוספת והעמקה
ארון שלום כנראה הכיסים מפעילים אצלך משהו לא נעים שקשה לך להתמודד איתו, זה יכול להיות קשור לבית תנסה לעשות תרגילי התמודדות ולא להימנע מהסיטואציות, תעשה היררכיה מהקל לקשה תתחיל מהקל בהצלחה עירית