התמכרות לכדורים פסיכיאטרים נגד דיכאון

דיון מתוך פורום  שווה לכל נפש

06/10/2017 | 13:52 | מאת: חסויה

שלום עירית וחג סוכות שמח. לפני כמה שנים הייתי בטיפולים פסיכיאטרים ופסיכולוגים כיום אני לא בשום טיפול. אני בסדר חיי בסדר הכל טוב רק יש לי בעיה אחת שהתמכרתי לכדורים נגד דיכאון. אני גרה עם ההורים וכל הזמן אני מתפתה ומחפשת בארון של ההורים שלי כדורים. ההורים שלי לא יודעים מזה ואני לא רוצה שידעו מזה כי עם הם ידעו אני יודעת מה יקרה הם יתעצבנו ותהיה מהפכה בבית. רציתי לשאול עם את יכולה לתת לי את תמיכתך כעזרה עצמית בלי שהוריי ידעו איך אני יכולה בעזרת עצמי להסיח את דעתי מהכדורים האלה. בזמנו בבית חולים רצו לעשות לי גמילה כי אמרו לי שהכדורים לא מתאימים לי אבל אני סרבתי וגם משפחתי סרבה מטעמים אישיים היום אני לא בטיפול אני אצל רופאת משפחה ולוקחת רק מה שאני צריכה אשמח לתמיכתך לעזרתך בלי שום הכוונה לטיפול אלא כעזרה עצמית מה לעשות כדי להסיח את דעתי ולא לגשת לחפש כדורים בארון. אני מאוד מודה לך ושוב חג סוכות שמח לך ולמשפחתך.

06/10/2017 | 13:56 | מאת: חסויה

רק רציתי להבהיר שבלי שום קשר אין לי דיכאון או חרדה אני מרגישה מצויין זה רק התמכרות לכדורים כאילו שאם אקח את הכדורים אני אהיה בהיי זה ממש הרגשה כזאת וזה מושך אותי המשפחה שלי נגד תרופות וטיפולים פסיכיאטרים וגם אני וזה גם לא עזר לי והכל בסדר אצלי זה רק התמכרות אשמח לעצה איך להסיח את דעתי כל פעם שאני רוצה לקחת,תודה.

שלום אני לא יודעת האם את יכולה לעשות גמילה בלי עזרה, הדרך הכי טובה זה לדבר עם הוריך ולדאוג שהכדורים לא יהיו שם ואז לא יהיה מה לחפש בארון, אם תגידי להורים שאת רוצה את עזרתם הגמילה אני מקווה שיעזרו לך ולא יכעסו. בהצלחה עירית

07/10/2017 | 09:51 | מאת: חסויה

בקשר לכדורים הפסיכיאטרים קודם כל תודה עירית היה לי אומץ וביקשתי מאימא שלי להחביא את הכדורים והיא החביאה ודווקא לא כעסה אבל אשמח לתמיכתך מה לעשות כדי לחזור למסלול בלי לחשוב על הכדורים משהו מעשי שאני יכולה לעשות כי את הכדורים אני כבר לא אמצע ואני רוצה לחזור למסלול הרגיל שלי. תודה עירית ושבת שלום.

מנהל פורום שווה לכל נפש