לגבי אבא שמאושפז בבית חולים

דיון מתוך פורום  שווה לכל נפש

06/06/2017 | 16:57 | מאת: רינת

היי עירית. עוד שאלה קטנה לגבי אבא שלי שעדין מאושפז. האחיות שלי ואימא שלי מתנגדות שאבוא לבקר את אבא שלי בבית חולים בגלל שאני בעצמי חוויתי טראומה מאשפוז ואני מרגישה על מצפוני שלא נעים לי מאבא שלי שאני לא באה הוא מאוד רוצה שאני יבוא והמשפחה לוחצת עלי לא לבוא אימא שלי אמרה שהוא ישתחרר תראי אותו בבית אבל אבא שלי מאוד רוצה שאני יבוא ואני ממש עצבנית מזה כי גם לי יש טראומה מרופאים ובגלל הלחץ של המשפחה אני לא באה לבקר אותו משפחתי לא רוצים שאני אראה רופאים ובתי חולים. אני עצבנית כי גם לא נעים לי מאבא שלי ורציתי לשאול בנוסף למה שכתבת לי עם יש עוד דרכים שאני יכולה להרגיע את עצמי כעזרה עצמית כמובן בלי ללכת לטיפול כי אני יודעת שאבא שלי יחזור הביתה אני אחזור לעצמי ולשמחה שלי אבל בינתיים עם תוכלי לתת לי עוד טיפ קטן איך לא לריב עם המשפחה ולהיות עצבנית מה לעשות זה דחוף לי מאוד מקווה שתכתבי לי היום כמו שאת תמיד עוזרת לי כל הכבוד לך על העזרה תודה עירית והמשך שבוע נפלא זה מאוד דחוף לי. מצאו אצלו משהו בבדיקה לא בסדר ורציתי פשוט כמו שאת תמיד עוזרת לי וזה משמח אותי שאת עוזרת לי בפורום איך לרומם את מצב הרוח שלי עם כל מה שקורה? תודה עירית זה דחוף לי מקווה שתכתבי לי היום כדי שארגיש יותר טוב שאת כותבת לי אני מרגישה יותר טוב. תודה מכל הלב המשך שבוע נפלא.

07/06/2017 | 15:11 | מאת: רינת

לא צריך לענות לי מענה אבא שלי בריא ברוך השם ויצא מבית חולים ואני חזרתי לשמחת חיים תודה רבה על הכל עירית על התמיכה והעזרה אני בסדר גמור.

ואוו אני שמחה לשמוע, מעולה

רינת שלום אני לא יודעת האם זה נכון בשבילך לבקר בבית חולים , השאלה היא מתי אביך יחזור הביתה, מה מצבו וכמה קשה לך לבקר בבית חולים, אם הוא יחזור בקרוב אז תראי אותו בבית, אם לא אז אולי כדאי לבקר ביקור קצר מאד אם את מרגישה שאת מסוגלת, יש משהו טוב בלהתמודד, גם אם קשה, מאחלת לו רפואה שלמה ומהירה ולך שתתמודדי עם המצב. בהצלחה עירית

מנהל פורום שווה לכל נפש