בת 6 לא רוצה ללכת לביס

דיון מתוך פורום  יחסי הורים ילדים וזוגיות

23/05/2013 | 08:11 | מאת: דליה

פעם בשבוע לבת שלי שנמצאת בגן חובה יש 3 חוגים , החוגים מתקיימים מחוץ לביהס , בכל פעם ביום של החוגים הבת שלי מבקשת לא ללכת פעם היא אמרה שהיא לא אוהבת ללכת , פעם היא אמרה שמשעמם לה ופעם היא אומרת שיש ילדה מכיתה א שכל הזמן מציקה לה , כל הסיבות האלו לא ממש נראות לי כי הבת שלי היא ילדה אמיצה , פטפטנית , ממש לא ביישנית , מאוד פעילה ויצירתית שממש אמורה לאהוב את החוגים , כשאני שואלת לאיזה חוג מתוך השלוש היא לא אוהבת , היא עונה שהיא לא אוהבת ללכת לכולם ושהיא לא אוהבת ללכת בכלל למתנס בו מתקיימים החוגים, דיברתי עם הגננת שלא ידוע לה עלום , לא שמה לב למשהו חריג והבת שלי לא התלוננה אצלה מעולם . מה עליי לעשות ומה זה יכול להיות ?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום דליה, אני מציע להוריד חוג אחד ולראות איך היא מגיבה. מה דעתך? אהוד גלבוע

24/05/2013 | 07:53 | מאת: דליה

מדובר בחוגים דרך ביהס , הכיתה מתחלקת לשלוש קבוצות וכל קבוצה נכנסת לחוג ואחר כך מתחלפים , שלושת החוגים באותו היום בליווי המורים ולקראת אמצע היום חוזרים לביהס להמשך הלימודים , איך אני יכולה להוריד לה חוג ? שתשב בצד עם המורה ?האם באמת יכול להיות שמשעמם לה ?

שלום דליה, זו שאלה טובה. אולי כדאי לדבר עם הבת על מה היא יכולה לעשות בזמן החוג בלי להשתתף בו. יתכן שהיא חשה כפויה להשתתף בחוגים. אהוד גלבוע

מנהל פורום יחסי הורים ילדים וזוגיות