מה עושים?
דיון מתוך פורום יחסי הורים ילדים וזוגיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, יש לי בן כבן שנתיים. והוא אינו מתעניין בשום משחק מלבד משחקי כדור. אני מנסה לחשוף אותו אך הוא לא מתעניין. מה עושים?
שירי ערב טוב, האם בנך בגן? האם בגן הוא עושה פעילויות אחרות מלבד משחק עם כדור? אם זה המצב, אז בוודאי שאין מה לדאוג מכיוון שהוא מתנסה במגוון פעילויות במהלך היום וביית הוא מעדיף את הכדור ואין רע בכך. את יכולה גם להזמין חבר מהגן ולראות האם בנך משתף עימו פעולה במשחקים אחרים. גם אם אינו הולך לגן, אני לא הייתי מתעקש על משחקים אחרים. הבן שלי לדוגמא, מגיל 0 כמעט, מתעניין רק בטרקטורים ושופלים, אין מצב שהוא מרכיב פאזל בבית וכמעט אינו מצייר. אך בגן הוא פעיל ועושה יצירות פלסטיות, משחק עם חברים. כשהו חוזר הביתה הוא מתחיל "לעבוד" עם השופל. ייתכן שבנך יהיה כדורגלן או כדורסלן מחונן (-: (או שחקן טניס שולחן - גם זה משחק כדור) זיו