חרדת נטישה???

דיון מתוך פורום  יחסי הורים ילדים וזוגיות

09/01/2006 | 10:17 | מאת: מרב

שלום רב! בני בן שלוש, כרגע בן יחיד (אני בהריוני השני והוא כבר יודע מזה). לאחרונה החלו שתי תופעות בבית: הילד כל הזמן שואל את הסובבים אותו אם הם הולכים (עזיבה מהבית), בעיקר את אביו שלא נמצא הרבה. ויחד עם זאת הוא החל לישון איתנו בלילה, תוך כדי "נדידה" לחדרנו מספר פעמים במשך לילה אחד. האם יש קשר בין שתי התופעות? יש לציין כי עד לפני כארבעה חודשים אביו היה איש צבא וכיום הם נפגשים ומשחקים יחד יותר מבעבר. איך נוכל לצמצם את "הנדידות" הליליות? זהו ילד שאהב מאוד לישון לבד במיטתו. רוב תודות.

לקריאה נוספת והעמקה
11/01/2006 | 21:35 | מאת: מור וכסמן

ערב טוב, חסר לי מידע : - באיזה חודש את ? - האם קרה איזשהו שינוי בזמן האחרון (פרט לכך שאבא יותר בבית). לאו דווקא שינוי שקשור ישירות לילד - מעבר דירה (או שיחה על כך),מחלה של מישהו,אשפוז,גננת שהתחלפה,משהו שקרה לילד בגן... - נסי לתאר קצת את הילד. מחכה, מור. רגע,עכשיו קפץ לי לראש עוד משהו :). אם אבא יותר בבית,ז"א שזה כבר לא רק שניכם ואת לא "רק שלו". ספרי קצת מה השתנה ביחסים בינך לבינו מאז שאבא בבית. מור

12/01/2006 | 22:11 | מאת: מרב

תודה רבה על התשובה ותשומת הלב!! לשאלותייך- אני כבר בחודש שביעי ובני יודע שיהיה לו בקרוב אח, אנחנו מדברים על זה מדי פעם ולא לוחצים עליו יותר מדי בעניין. מלבד זאת, אכן לפני כארבעה חודשים עברנו דירה לאזור חדש ולגן חדש. בהתחלה בעלי היה איתנו כל הזמן, עד שהתחיל ללמוד (סוף נובמבר), אבל גם עכשיו הוא נמצא יותר מבעבר. מאז שאבא בבית הוא יותר "נדבק" אליו, אבל עדיין מראה לי תשומת לב נכבדה... את השאלה "אתה הולך?" הוא מפנה לכולם (אפילו לסבתא) ולאחרונה הוסיף- "אני הולך". מקווה שעזרתי קצת. לאחרונה הוא גם רוצה להרדם במיטה שלנו, דבר שאף פעם לא קרה. רוב תודות, מרב.

מנהל פורום יחסי הורים ילדים וזוגיות