אולי לקות למידה?
דיון מתוך פורום לקויות למידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביתי בת 9 , כל שנה נערכים בביה"ס מבחני מיפוי בחשבון ושפה ,אלו הם מבחנים שאין צורך ללמוד אליהם(כך אומרים המורים). התוצאות של המבחנים תמיד נמוכות מאוד , מצד שני אומרת המורה כי הילדה עובדת יפה בכיתה.,במבחן האחרון העירה אמורה שיש לה קושי להתנסח וכן טעויות כתיב רבות.בבית יש קושי בהתארגנות,יש קושי להכין את שעורי הבית,אני חייבת לדרבן אותה לעשות את שעורי הבית ולשבת לידה,בכתב קשה לה להביע את עצמה, אני שמה לב שיש לה קושי רגשי .למבחנים שצריך להתכונן אליהם מראש אנו עובדים קשה בבית והיא מצליחה יפה יחסית. האם יש צורך באבחון? למי פוניפ?
ערב טוב, תיאורך אכן מחשיד מאוד ליקוי למידה. ממליצה בחום לערוך אבחון רב תחומי אצל פסיכולוג ומאבחן מומחה. בהצלחה אלמוג