בן 12 שמתקשה להבין
דיון מתוך פורום לקויות למידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בני בן ה- 12 מתקשה בלימודים. יש לו קושי שתמיד היה לו בהבנת הנקרא וקושי זה משליך על כל המקצועות (התשובות לא נכונות כי הוא לא מבין מה שואלים אותו, אפילו בחשבון). בנוסף, הוא מתקשה ללמוד למבחנים - לזכור כמויות חומר, לעבד את החומר ולהשיב על מה שנתבקש. יש לו מורים פרטיים שעוזרים לו באופן ספציפי, אבל נדמה לי שהקושי הוא "עמוק" יותר. זה משהו שמאפיין אותו מאז היה ילד. הוא התחיל לדבר רק בגיל 3 ומאז ההבנה וההבעה היו בעייתיים. אשמח לקבל המלצות לטיפול. בברכה, דפנה
צהריים טובים, נשמע כי הילד לקוי למידה. חשוב מאוד לערוך אבחון לקויות למידה מסודר ומקיף על מנת לבנות לו תכנית עבודה מותאמת , אשר תעקוף את הקשיים ותאפשר הצלחות.אין טעם להחזיק מורים פרטיים "רגילים" . הילד זקוק למורים מומחים בתחום לקויות למידה והוראה מתקנת. בברכה אלמוג