שאלה קצת מוזרה..
דיון מתוך פורום לקויות למידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאמוג שלום וברכה! חשבתי קצת על המושג "לקות למידה" ואני חייבת לשאול מתי גילו לראשונה שיש כזה דבר לקות למידה? לפני 20 שנה בערך?יותר? מי אחראי לגילוי הזה? והאם לפני הגילוי מה חשבו שכל מי שמשקיע אך מתקשה חזק בלימודיו אזי הוא סתוםממש וחסר תקנה? ולסיום-האם היום עדיין יש מחלוקות בין החוקרים אם קיים דבר כזה בכלל או שכבר כולם מסכימים שקיים?
אחר הצהריים טובים, שאלה לא מוזרה וטובה מאוד, המודעות לקיומן של לקויות למידה החלה לפני כעשרים שנה, קצת יותר. לפני כן דיסלקציה או ליקויים פחותים יותר יוחסו לפגם עד פיגור במקרים מסויימים. כיום קיים ויכוח מסויים על הקף והגדרת ליקויי למידה, אך אין ספק שהתופעה היא נוירולוגית, מולדת , קיימת ואין אפשרות להתעלם ממנה. אלמוג