איזה אבחון לעשות?????????

דיון מתוך פורום  לקויות למידה

17/03/2010 | 21:35 | מאת: מרב

נאוה שלום רב לך, אולי את תצליחי למקש אותי לגבי איזה אבחון הוא הנכון ביותר. ילדתי מסיימת השנה כתה ו'. לטענתה היא אינה זוכרת את תוכן השיעור בבי"ס במקצועות כמו: תנ"ך, היסטוריה, ועוד... בעיקר במקצועות רבי מלל. כמו כן אניה מסוגלת לעקוב לדבריה אחר שטף דיבורה של המורה.לי נדמה לעיתים שהיא נמצאת בכתה "ליופי". במתמטיקה קיים גם קושי רב. היא נעזרת במורה פרטית וזה איכשהו מצליח לשמור עליה ברמה כתה נורמאלית. כשצריך ללמוד למבחן במקצועות רבי מלל, מתעוררת בעיה רצינית כי אינה מסוגלת להכיל את כל החומר. בקיצור...בעיה!!! מה אני אמורה לעשות??? איזה אבחון נכון עבורה? והאם אבחון לקויי למידה הוא אבחון דידקטי. כי כאלה שטוענים שלא. מה את יכולה לעזור לי? תודה רבה רבה, מרב.

לקריאה נוספת והעמקה
18/03/2010 | 22:45 | מאת: אלמוג בן-שחר נאוה

לילה טוב, מדברייך נראה לי כי הנכון ביותר הוא אבחון רב תחומי מקיף. במקביל וללא קשר חשוב להקנות לביתך אסטרטגיות למידה וארגון על ידי מורה מקצועי. בכיתה עשו ניסיון במקצועות רביב מלל בו הילדה תקשיב בלבד ולא תכתוב ( את תוכן השיעור תצלמו ) . חשוב לבדוק האם כך עולה רמת הזיכרון. נסו ועדכנו אותי בברכה אלמוג

19/03/2010 | 09:33 | מאת: מרב

שלום רב לך ותודה קודם כל. האם תוכלי לפרט לי מה כולל אבחון רבתחומי מקיף? תודה שוב, מרב.

מנהל פורום לקויות למידה