עזרה בהתמודדות עם הפרעה שחזרה...

דיון מתוך פורום  הפרעות אכילה - תמיכה

16/11/2013 | 21:58 | מאת: סיוון

הי, אני בת 26 וכבר מעל ל10 שנים אני סובלת מהפרעות אכילה... זה התחיל שהייתי בתיכון וירדתי במשקל הרבה וקיבלתי מלא תשומת לב- מחמאות ודאגה שעודדו אותי לרזות יותר ויותר. אח"כ הרגשתי שהפרעת האכילה השתלטה עלי ושזה הדבר היחידי שמעסיק אותי- הייתי סובלת הרבה ממעגל של יום בולמוס ויום צום (לא הייתי מקיאה) וההרגשה הרעה שליוותה אותי הפריעה לי מאוד בלימודים ובקשרים חברתיים. עם הזמן התבגרתי וההפרעה קצת נחלשה והצלחתי להתאפס על החיים שלי, להתגייס ולבסוף גם להתקבל ללימודי רפואה לאחר מאמצים רבים. לאחרונה שוב ירדתי במשקל ושוב התחלתי לקבל תשומת לב ושוב בשבוע האחרון נכנסתי למעגל של יום צום ויום בולמוס ואני מרגישה רע מאוד, לא מצליחה ללמוד, לא יוצאת מהבית וממש מפחדת מההשלכות של המצב. אני לא יכולה לפנות לאף אחד- אני לא רוצה להדאיג את אמא שלי או לשתף את חברי ללימודים (אני לא רוצה שיראו אותי כחלשה). ואני ממש חסרת אונים וסובלת, ניסיתי לחפש אם יש איזה מקום שאפשר לפנות לטיפול דיסקרטי ללא מעבר בקופת חולים (אני חתומה על וויתור סודיות רפואית) או תמיכה בכלל. אשמח לכל הערה ותגובה. תודה.

לקריאה נוספת והעמקה
16/11/2013 | 23:24 | מאת:

איני יודעת איך יצאת מזה בעבר ואם בכלל אך הטיפול היעיל ביותר בהפרעות האכילה הוא הטיפול הפסיכולוגי, טיפול בשיחות, ללמוד להתמודד עם הקשיים והפחדים שבגללם מגיעים למצב של שנאה עצמית והרס עצמי. עליך ללמוד להכיר את עצמך ללמדו לאהוב ולקבל את עצמך כמו שאת וכמובן להתמודד עם מה שהביא אותך לתוך הבלגן שבו את נמצאת ברגע שהנפש תהיה בריאה גם הגוף יהיה בריא.

16/11/2013 | 23:25 | מאת:

אני יכולה להפנות אותך לנורית היא מדהימה 09-7454950 היא טיפלה בבת שלי ומטפלת בילדים ובבוגרים במצבך כבר מעל 15 שנה. שווה לנסות.