sos

דיון מתוך פורום  הפרעות אכילה - תמיכה

02/06/2010 | 16:52 | מאת: מכרסמת

חברי חברות הפורום שלום רב לכולכם! צער ושמחה משמשים בערבוביא למראה כמה פוגעת הפרעת אכילה בכולנו. אבקש את עזרתכם: נכרה אינטלגנטית ונאה הנעה בין אנורקסיה במשך שעות היום להתקף בולמי בשעות הליל כמה פעמים בשבוע. לא הועיל הפרוזאק, לא הטופאמקס, חדרי המיון, וטיפולים פסיכולוגים אני על סף ייאוש. זוהי מחלה קשה. א"א לתפקד. אשמח לקבל את עצתכם/עזרתכם היו ברוכים. המכרסמת

לקריאה נוספת והעמקה
02/06/2010 | 19:23 | מאת: ויקי

שלום לך, ראשית, אני חושבת שכדאי שנמצא לך ניק ניים אחר... אל תתני למחלה להיות סימן זיהוי שלך. למרות שאיננו מכירות - אני בטוחה שאת הרבה יותר מזה. ולגבי הדברים שתיארת - אין ספק שמדובר בהתמודדות לא קלה... בייחוד כשצריך לעבור את כל זה לבד. הבנתי שניסית לקבל עזרה... קיבלת טיפול גם במרכז ייעודי להפרעות אכילה?

02/06/2010 | 22:53 | מאת: מכרסמת

היכן ישנו מרכז כזה מהן העלויות?

03/06/2010 | 09:26 | מאת: דינדין

ברור וידוע שההפרעה הזו פוגעת ופוגעת במלוא העוצמה רגש, חולי ואוכל מתערבבים, חולשה עצב וסוף העולם נפגשים..התוצאה ידועה מראש אבל הרצון ורק הוא יכול לגרום לשינוי..ועכשיו למה שצריך לעשות... אישפוזים- זה רק להתאזן לזמן קצר פרוזאק וכל השאר- לתת הרגשה טובה אך בתכלס כל הזיפט נשאר שם אחרי התפוגה שלו נכון? מה נותר לעשות!? טיפול ארוך טווח!! שיחות אצל מטפלת הפרעת אכילה תוך רצון ענקי שלך לחיות לשנות ולשוב להיות שליטה ואך ורק את בחייך בלי לקחת את כל הסביבה על הכתפיים זה הפיתרון היחידי..ותאמת אני שומעת הרבה שאומרים מה עושים נמאס, יאוש..אבל תכלס שורה תחתונה לא עושים כלום!! תעשי משהו..תפני לטיפול מתאים תבדקי תקראי תילחמי על החיים כי הם שם..והם יפים ומהממים..ואפשר גם אחרת מניסיון אישי אני אומרת לך שאפשר!! תרצי כוח הרצון כוח ההישרדות שבאדם הם חזקים תדגישי אותם ולא את השחור הקר והקודר ותתכנסי לתוך הרע..תצאי לדרך חדשה ..זה כבר התחלה מעולה!! אם תרצי יש לי גם מישהי שטיפלה בי אישית..ואני היום במקום אחר ברוך השם את לא מאמינה!!! וגם אני לא לפעמים שאני חושבת על זה שאני יושבת לאכול עם כולם שזה פלאי בעניי בחיים לא הייתי אוכלת עם כולם אחרי שכולם היו נהנים הייתי מתנפלת אבל בארוחה ..בחיים לא במסעדה בחיים לא זה היה מבחינתי מחוץ לתחום כל סעודה היתה בשבילי סוף העולם..זהו עד שעברתי תהליך גמילה מהחלה = הפרעה שליוותה אותי והרסה לי את רוב שנותיי היפות אבל אני חיה מחדש תתחילי גם את!!! אם תצתרכי עזרה בשמחה דינדין

06/06/2010 | 00:47 | מאת: מכרסמת

תודה ובהערכה על תשובתך ובכן אני זקוקה לעזרה מיידית לא היום אלא אתמול. המטפלים שניסיתי- שמתי כספי על קרן הצבי, או יותר נכון על קרני התרנגולת. והכסף שקע במצולות הים. מי היא מטפלת שאינה יוצרת תלות ומחפשת רק את הכסף? כיצד מקבלים תמיכה ועידוד יחסית בזמן קצר מפני שהמצב הוא קריטי? ד-ח-ו-ף פני בבקשה לאימייל שלי:[email protected] תודה, שבוע מבורך, רגוע...........!

03/06/2010 | 23:34 | מאת:

אני לא מסכימה עם הכינוי שהדבקת לעצמך- לא טוב להיות מחובר לאיזה סמליות או להדביק על עצמך תו- את בטוח עולם ומלואו. גם אנחנו עברנו כברת דרך רצופה מכשולים עם הבת שלנו ובסוף מצאנו את המטפלת המתאימה וברוך השם היום הגענו למנוחה ולנחלה והילדה כבר 5 שנים אחרי - המחלה רחוקה ממנה כמה מאות אלפי מונים ברוך השם- גם לך זה יכול לקרות את רק צריכה באמת לרצות לעשות את השינוי ולהגיע למטפל או מטפלת שתתחברי אליהם ויש המון כאלה אני גם יכולה להמליץ על אחת בכפר סבא אם רק תרצי- אז אל תעשי לעצמך יותר מדי הנחות והקלות וצאי לדרך- דרך של חיים טובים וחדשים ושימי את שנות המחלה בצד- הכל תלוי אך ורק בך.