לאונן בתחילת הריון

דיון מתוך פורום  מיניות האישה, הריון ומניעתו

03/09/2010 | 18:27 | מאת: תחילת הריון

אני בהריון בשבוע 5+ יומיים בלבד. ההריון נקלט כתוצאה מהזרעה.. אני בעלת שחלות פוליציסטיות. היום , לראשונה מאז שנודעה לי התשובה החיובית של ההריון, אוננתי בפעם הראשונה. הרגשתי לכמה דקות ספורות מעין לחץ בבטן התחתונה, אני ממש חוששת שהזקתי לרחם/ עובר/ סיכויי הצלחת ההריון. האם בהתחשב בכל הנתונים יש סיכוי שפגעתי לעצמי בהריון? תחושת האי- נעימות בבטן עברה כבר בינתיים, אבל אני מפחדת. אודה לעזרה בנושא.. האם זה טבעי, או שמא זה עלול ליצור בעיה.. יש לציין כי אני נמנעת מקיום יחסי מין בדיוק בגלל אותו החשש , אודה לתשובה מהירה.

לקריאה נוספת והעמקה

מאחר ובשמן אורגזמה יש התכווצויות של הרחם זה יכול להסביר את האי נוחות שחשת אחרי יחסי מין. בעקרון אין מניעה לקיים יחסי מין או לאונן בכל שלב בהריון . אך מאחר והתקשתם בכניסה להריון אולי כדאי להמנע עד סוף חודש שלישי. לא בגלל שאסור אלא בגלל שאם תקרה חס וחלילה הפלה שלא תאשימי את עצמך שזה קרה בגלל יחסי מין או אוננות.

06/09/2010 | 10:39 | מאת: תחילת הריון

בוקר טוב, אני מודה לך על התגובה. אתמול הבחנתי במעט דם , טרי, אדום בעת הניגוב , במהלך הצהריים וכן בערב. מאוד נבהלתי. הלכתי לרופאה שלי להיבדק היום,... היא עשתה לי US לא ראתה שום הסטוריה או דימיון לדימום במהלך הבדיקה, וראתה כי שק ההריון גדל מלפני שבוע ( הבדיקה האחרונה שלי) . אני מעט יותר אופטימית ורגועה , אבל האם הדימום יכול להיות קשור לאוננות? מה מומלץ או לא מומלץ לעשות מנקודה זו? והאם זה טבעי לדמם מעט בשלב הזה או שזהו מעין איתות? אודה לתשובה.

מנהלי פורום מיניות האישה, הריון ומניעתו