לחץ , נוקשות שרירים, יציבה לא טובה
דיון מתוך פורום התנהגות בריאותית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הליכה לא נכונה... ועוד. רק בזמן האחרון נהייתי מודע לזה יותר ויותר. חברים המליצו לי על שיטת אלכסנדר או פלדנקרייז ואמרו שיש גם טיפול אישי וגם קבוצתי.נכון להיום ה"בורות" שלי בתחום הרפואה המשלימה גדולה, אבל אני רוצה להיפתח אליה. איזה טיפול אתה יכול להמליץ לי?
אין לי מה.
עמית שלום, אכן צדק מי שהמליץ לך על פלדנקרייז, זו גם ההמלצה שלי. חשוב להדגיש שההמלצה היא לטיפול אישי בלבד, רק לאחר מספר טיפולים יוכל המטפל לומר לך אם אתה כבר יכול להצטרף לקבוצה כדי לשמור על הישגיך. אפשרות נוספת היא פילאטיס, אבל שם זה פחות יציבה ויותר הארכת שרירים , נוקשות שרירים וכו'. לא חוויתי על בשרי את שיטת אלכסנדר, כך שקשה לי להשוות. עירית
דברים טובים. שווה לבדוק.