צריכה עזרה בקשר לתזונה

דיון מתוך פורום  התנהגות בריאותית

04/09/2006 | 11:37 | מאת: שני

אני בת 23, גובה 162 משקל 58 ממוצע. יש לי כולסטרול גבוה(250) התחיל לפני שנה ואני לוקחת כדורים (40 מ"ג) כל יום. זה לא תורשתי. הרופא אמר שכנראה הגוף שלי מייצר שומן. אבל לדעתי זה בגלל אכילה לא נכונה. b12 נמוך לוקחת כדורים. והיום גם גילו לי לחץ דם נמוך 89/57. אז ככה, מעולם לא אכלתי ירקות(רק עגבניה פעם ב..) פירות לעיתים רחוקות רק תפוח בננה תותים . האוכל שלי הוא בד"כ חטיפים ממתקים בצקים בורקס קוראסונים וכו..לחם שוקולד. בקיצור כל דבר שלא בריא. רק השבוע החלטתי לשנות והגעתי למסכנה שכל הבעיות שלי קשורות לאכילה. בעיות כמו שיער דליל חוסר צבע בשפתיים חולשה תמידית כאבי ראש. ועוד.. אז התחלתי לנסות לאכול. ומה שאני מצליחה לאכול זה רק חסה הרבה חסה ועגבניה. גם ירקות מבושלים כמו אפונה גזר שעועית לבנה. זה הכל לא מצליחה דברים אחרים. השאלה היא האם מה שאני אוכלת עכשיו זה יעזור זה מספיק זה מכיל את כל מה שהגוף צריך? מה אני צריכה לעשות כדי לגרום לגוף שלי להבריא? תודה לכל מי שיגיב!

לקריאה נוספת והעמקה

עליה רק טוב. שמעי לעצותיה והקפידי על כך. לפי מה שאת מתארת שאת אוכלת, פלא שלא חלית עד עכשיו בעוצמה גדולה יותר. עם ההקפדה על דיאטה נכונה ופעילות גופנית גם יחד, הייתי מוותר בחפץ לב על הכדורים שאת מקבלת נגד כולסטרול. אין להם מקום אצל אף אחד. חוץ מאכילת ירק ופרי, הקפידי להוריד כמה שיותר מהפחמימות, גווני בתזונה שלך, אכלי ביצים, למרות הכולסטרול, הקפידי על בשר למען ה-B12. אל תגעי במרגרינה בכלל ולא במוצרי סויה.

04/09/2006 | 12:59 | מאת: שני

תודה קודם כל. למה לא לאכול מוצרי סויה? אני אוכלת הרבה שניצל טבעול לייט. ולמה אתה נגד הכדורים לכולסטרול? גם אני כבר מאוד רוצה להפסיק והרופא אמר לי שאצטרך לקחת אותם כל החיים. מאוד תמוה לדעתי

מנהל פורום התנהגות בריאותית