שיא- און פורטה

דיון מתוך פורום  נטורופתיה

06/10/2002 | 19:08 | מאת: ד"ר אריאלי יוסף

למנהלת הפורום שלום רב לאחרונה הוציאה חברת DNY לשוק תוסף מזון חדש לטיפול באי-אונות. הרכבו; MORINDA, DAMIANA, SIBERIAN GINSENG,PANAX GINSENG, GUARANA GINKO BILBOA,EUCOMNIA,REHMANIA,SORBITOL. שאלתי האם את מכירה את החמרים ומה תוכלי לכתוב לנו עליהם. בתודה מראש ד"ר אריאלי

לקריאה נוספת והעמקה
06/10/2002 | 19:15 | מאת: ד"ר אריאלי יוסף

לד"ר לריה יהודית שלום אני רופא אורולוג ומטפל מס' שנים רבות בחולים הסובלים מאין אונות. חלקם לא מעוניינים לקבל את הטיפולים הרגילים שאנו רגילים לתת להם, כולל כדורים או הזרקות .חלקם לא יכולים לקבל תרופות אלו עקב מצבם הבריאותי או עקב ת. לוואי . ניסיתי להציע לחלק ממטופלי את תוסף המזון הנ"ל ולהפתעתי הרבה ( הרי גם אני כרופא די חסום בקטע של תוספי מזון), מתברר שאצל חלקם זה עבד ולא היו ת. לוואי לא רצויות. הותקפתי די קשות על זה שבתור רופא "העזרתי " להשתמש בתוסף מזון. אשמח לקבל את תגובתך בהקדם. ד"ר אריאלי יוסף.

06/10/2002 | 19:19 | מאת: ד"ר אריאלי יוסף

לד"ר לריה שלום לפני כשנה התחלתי להשתמש בהצלחה מרובה בתוסף מזון אחר"פרוסייף" (לויקופן+ סויה) לחולים עם בעיות בערמונית. ההצלחה עם תוסף מזון זה , נתנה לי את ה"אמץ" להתחיל עם שיא- און. אשמח לקבל את תגובתך ד"ר אריאלי יוסף- מנהל פורום " מחלות הערמונית"

09/10/2002 | 00:41 | מאת: רויטל ברמן

ד"ר אריאלי שלום, אני לא תומכת בטיפול סימפטומטי לפיו תוסף אחד של ג'ינסנג ושות' יתאים לכל פציינט הסובל מאי-אונות. להפך. ג'ינסנג וגוארנה לדוגמא אינם מתאימים לסובלים מיתר לחץ דם, בעיות לב, חרדות ומתח, בעיות נפשיות וכו'. הג'ינקו בעייתי לנוטלים תרופות "מדללות דם" כגון קודאין. אי אפשר לתת תוסף כזה לכל מי שמגיע לקליניקה בלי להבין את מרכיביו. אולי הוא יעזור לכמה, אך יזיק לאחרים. אני מעריכה את פתיחותך לנושא הרפואה המשלימה, וממליצה לך ללמוד את הנושא בהשלמות כאלה ואחרות, אולי ייעודיות יותר לכיוונך המקצועי, לפני שאתה נותן צמחי מרפא למטופלים (בלי כוונה להטיף). אולי תוכל לייעץ למטופליך על פעילות גופנית אשר תזרים דם בגופם, תיצור כלי דם חדשים ותפתח כאלה סתומים, כמו גם תשפר את מצבם הנפשי אשר ללא ספק איננו שפיר (במקום הד'ינסנג). גם תזונה דלת שומן, עשירה בסיבים, שום ובצל ובירקות ופרות המכילים נוגדי חימצון רבים, דלה במלח וסוכרים, יכולה לשפר את תמונת הדם שלהם ולשפר את זרימת הדם ודלילותו (במקום הג'ינקו). כל טוב והמון בהצלחה. צר לי אם לא עניתי לך תשובה מספקת.

מנהלי פורום נטורופתיה