תוספי מזון לטיפול בערמונית

דיון מתוך פורום  נטורופתיה

22/05/2002 | 07:10 | מאת: shabis

שנים רבות אני לוקח תוסף המכיל דקל ננסי להקלת תסמיני ערמונית מוגדלת לאחרונה יש ביקורות נלהבות על תכשיר פרוסייף המכיל ליקופן האם אפשר לקחת תוסף זה בנוסף לדקל ננסי או במקומו

לקריאה נוספת והעמקה
22/05/2002 | 12:45 | מאת: יואל שניאור - נטורופת

הפרוסיף אינו מכיל דקל אלא חלקי סויה בתוספת ליקופין שהוא בעצם אנטי אוקסידנט חזק מאוד הנמצא בעגבניות מבושלות יותר. אין בעיה לקחת במקביל או כתחליף. החיים הם נסיון וטעיה! אגב, היית ממליץ על שילוב פעילות בשיטת פאולה - טבעתיים! בהצלחה!

25/05/2002 | 11:52 | מאת: רויטל ברמן

שביס שלום, מבחינת תוספים המתאימים לערמונית מוגדלת, אתה יכול לקחת כל אחד מהבאים, וגם את כולם יחד - אין סתירה בינהם, להיפך: - אבץ פיקולינאט מינון מומלץ 50 מ"ג ליום (אף לא לאורך שנים, מקסימום חצי שנה - ל"מילוי מצברים"). - אומגה-3, גם בתזונה (פרטתי מטה) אפשר כשמן זרעי-פשתן או בכמוסות שמן דגים. - תמצית ליפוסטרולית, 160 מ"ג פעמיים ביום לתמצית המכילה 85-95% חומצות שומן וסטרולים - למשל תמצית דקל ננסי, תמצית פיגאום, תוסף של איזופלבונים מסויה. בתזונה אפשר לקבל אותם מהסויה. - אנטיאוקסידנטים כמו הליקופן. כיום יש לחברות רבות מוצר מדף המיועד לערמונית מוגדלת, המכיל הרבה מהמרכיבים הנ"ל. יותר פשוט לקחת מוצר כזה פעמיים ביום עם אפשרות לקחת תוסף נוסף אם בזה המוכן חסר משהו מהדברים שפרטתי. לא פחות חשוב: -בתזונה מומלץ ביותר שתפחית בצריכת שומן מהחי וכולסטרול (בשר, חלב שמן, שמנת, גבינות, ביצים) ובמקום תצרוך יותר שמן-זית, אבוקדו, אגוזים ושקדים, דגי-ים-צפוני (אומגה-3). -כמו כן יש להפחית צריכת אלכוהול, סמים (כולל טבק), מזון מרוסס (קנה/גדל מזון אורגני ככל שאתה יכול), חומרים משמרים, צבעי מאכל, חומרי טעם וריח. -מאוד מומלץ לצרוך סויה ומוצריה (פולי סויה קלויים, טופו, מיסו...) ומזון עתיר סיבים (ירקות, פרות, קטניות, דגנים מלאים) ולהפחית בסוכרים. תבדל להרבה בריאות וחיים ארוכים.

מנהלי פורום נטורופתיה