כאבים ושריפה בכפות הרגליים

דיון מתוך פורום  נטורופתיה

26/03/2002 | 01:00 | מאת: יוסי

אני סובל שנים רבות מכאבים ושריפה בכפות הרגליים, הרגשה של כאבים שמתפתחים לצריבה. זה חזק במיוחד לאחר עמידה ממושכת. לא מסוגל לעמוד יותר ממספר דקות. אני לוקח כבר זמן רב -כשנה- חומצה פנטונית, חומצא אלפא ליפואית, ויטמיני בי קומפלקס וגם ויטמין בי 12 במציצה, ויטמין וויטמין c . כלום לא עוזר. אגב קראתי במקום כלשהו שחלק מהויטמינים לא לקחת ביחד. איזה? בכל אופן, האם ניתן לעזור? ניסיתי גם דיקור, רפלקסולוגיה, שמנים שונים וכלום לא עוזר. אין לי סוכרת וגם ניאורולוג שבדק אותי שלל נוירופתיה. אודה לכל מי שיכול לעזור.

לקריאה נוספת והעמקה
31/03/2002 | 14:14 | מאת: יוסי

מה קרה לכל המומחים? אף אחד לא מכיר בתופעה ובסימפטומים שתיארתי. כל הידע שלכם נעלם?יוסי כתב/ה: > > אני סובל שנים רבות מכאבים ושריפה בכפות הרגליים, הרגשה של כאבים > שמתפתחים לצריבה. זה חזק במיוחד לאחר עמידה ממושכת. לא מסוגל > לעמוד יותר ממספר דקות. > אני לוקח כבר זמן רב -כשנה- חומצה פנטונית, חומצא אלפא ליפואית, > ויטמיני בי קומפלקס וגם > ויטמין בי 12 במציצה, ויטמין וויטמין c . כלום לא עוזר. אגב קראתי > במקום כלשהו שחלק מהויטמינים לא לקחת ביחד. איזה? > בכל אופן, האם ניתן לעזור? ניסיתי גם דיקור, רפלקסולוגיה, שמנים > שונים וכלום לא עוזר. > אין לי סוכרת וגם ניאורולוג שבדק אותי שלל נוירופתיה. > אודה לכל מי שיכול לעזור.

02/04/2002 | 19:58 | מאת: רויטל ברמן

יוסי שלום, ישנם 2 מצבים אפשריים שעליך לשלול: גאוט (או שיגדון) אצל ראומטולוג. בעיה אורטופדית-מכנית בכף הרגל (רגל שטוחה, דורבן, עודף קימור בכך הרגל וכיוצ"ב) אצל אורטופד. בהצלחה וחג שמח.

מנהלי פורום נטורופתיה