כאבים בכף רגל

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

12/12/2013 | 14:35 | מאת: רותם

שלום , אני סובל מכאבים בזמן משחק כדורסל בכריות כף הרגל בין האצבעות הזרת לאצבע ליד , אמרו לי שאני צריך לעשות ניתוח כי כנראה שאחד הגידים התיישב לי על העצב וגורם לכאבים חזקים , הכאבים גדלים ברגע שהנעל לוחצת יותר . בנוסף אמרו לי שיש סיכוי שאחרי ניתוח הגיד או העצב מפצה אל עצמו ויכול להיות שהכאבים יחזרו . מה הכי נכון לעשות ?

לקריאה נוספת והעמקה
14/12/2013 | 09:03 | מאת: ד"ר אסא לב-אל

איני מבין על מה אתה מדבר

15/12/2013 | 23:27 | מאת: ד"ר משה פרימן (N.D)

שלום רותם לאחר אבחון ניתן לטפל באמצעות שילוב של טיפולים בגלי הלם, מדרסים מתאימים ונעליים טיפוליות, מניסיוננו ניתוח לא תמיד עוזר ולפעמים אף מחמיר את הבעיה. רק בריאות

16/12/2013 | 09:18 | מאת: רותם גל

בזמן לחץ על הרגל יש לי כאבים עזים כמו דקירה או חתך עמוק בכף הרגל .יש לזה שם מדוייק לא זכור איך קוראים לזה .

מנהל פורום אורתופדיה