חבלה בברך CRPS
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר' שלום, לפני כשנה נפלתי ונחבלתי בברך. לאחר כל הבדיקות נכון להיום יש לי אבחנה של קרע במיניסקוס המדיאלי + CRPS. לאחר החבלה יש לי נפיחות, הרגל שלי חמה וקרה, כאבים חזקים כל הזמן ובמגע ועוד. הרגל לא מתיישרת ומתקופפת עד הסוף. לפני כשנה עשיתי מיפוי עצמות תלת שלבי ואלו הן התוצאות: קליטה מוגברת פתולוגית חדשה במפרק הירך מימין( טראומטתי?ניווני?9. דרושה קורולציה קלינית ובמידת הצורך עם הדמייה נוספת. כמו כן עשיתי בדיקה רדיולוגית של פרק הירךוהממצאים הם: שינויים ניווניים קלים במפרק ה SI מימין, בסימפיזיס פוביס ובפרק הירך הימני. מה זה אומר? האם כדאי להמשיך בדיקות או שאין טעם.ואם כן דר' מה נכון לעשות CT או MRI. כמה חבל שהמרפאה שלך רחוקה, אני מדרום ולא יכולה להגיעה. הפנו אותי לCT וזה הרבה קרינה, נראה לי שעברתי את הרף של הקרינה המותרת בשנה וחצי אחרונות.
הממצא המתיחס למפרק הירך בבדיקת המיפוי דורש ברור שמא מדובר בAVN דהיינו נמק של העצם . הבדיקה הנכונה לשם כך היא מר"י של מפרק הירך.