כאבים בפרק ירך
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי אני בת .57 לפני שבעה חודשים עברתי ניתוח סיצטה בין חוליות L4 או L5. במקום שמו לי קיבוע. בעקבות ההחלמה בבית נהייתה לי חוסר תחושה בפרק ירך שמאל. בהתחלה לא היו כאבים אבל עם הזמן גם הכאבים הגיעו כשהם מלווים בקשיים בהליכה לאחר ישיבה, שכיבה. כאבים בזמן מנוחה, שכיבה. התחלתי עם טיפולי קסטו וולטרן נרות נקסין, אתופן, זריקה אחת של קאורטיזון ועם כל זה אין הטבה במצב. עפ צילום אולטרסאונד נראה שמדובר "בסרוסיטיס טרוכנטרית". השאלה שנשאלת:א. מה לדעתך כדאי לעשות על מנת להבריא (יש לציין שיש לי תפקודי כבד גבוהים ואני לוקחת תרופות בהתאם), לחץ דם גבוה שמטופל בנורמיטן ונורווקס. ב.האם ללכת לרופא המתמחה בפרק ירך או למרפאת כאב. אני מאוד סובלת ומקווה לתשובתך המהירה בתודה רבה רבה מראש, רחל
פני לאורתופד המתמחה במפרק ירך.