כאב בכתף שמאל עם הקרנה ליד ולצוואר

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

18/06/2017 | 20:31 | מאת: צליל

אני סובלת מזה כשנתיים מכאבים בשכמה השמאלית שעברו לכתף שמאל. בהזזת היד או הכתף נשמע חיכוך ושיפשוף, (קנקים) חזקים מאוד, האיזור כולו רגיש למגע, ונגיעה בשרירים באיזור מכאיבה מאוד. הדבר מפריע לי מאוד במהלך העבודה, ואי נוחות גורמת לי להזיז את הכתף כמעט כל דקה. כשיש לי משקל על כתף שמאל הכאב מתחיל להתפשט לאורך יד שמאל ובחודשים האחרונים גם לאיזור הצוואר. ביצעתי בדיקות רבות- אולטרסאונד, צילומים, emg הזרקת סטרואידים לכתף, פיזיותרפיה, mri בכתף ואחד נוסף בעמוד שדרה צווארי ואף דיקור וטובות רוח אך כלום לא עזר, לא מצאו את הגורם לכאב שעם הזמן הולך ומחמיר. בנוסף ביצעתי פיזיותרפיה במשך כמה חודשים לפני כשנה- גם היא ללא שיפור כלל. ארצה לדעת מה יכול להיות גורם לבעיה וכיצד אפשר לטפל בה ובאילו עוד דרכים אפשר לברר את העניין..

לקריאה נוספת והעמקה

עיקר שכחת: מה היו ממצאי בדיקת הכתף כלומר טווח פעיל וטווח סביל, מבחן ניר הוקינס, מבחן קנדי, מבחן " פחית ריקה" מבחן שמיטת הזרוע, נקודות רגישות מקומית מבחן " ספיד" , מבחני יציבות הכתף, מבחן XBODY , דלדול שרירים ועוד.

19/06/2017 | 22:57 | מאת: צליל

הבדיקות שעשו לי בבדיקה האחרונה אתמול- כיפוף קידמי: צד ימין: 180 מעלות צד שמאל:180 מעלות אבדוקציה: צד ימין: 190 מעלות צד שמאל: 190 מעלות סיבוב חיצוני: צד ימין: 80 מעלות צד שמאל: 80 מעלות כח אבדוקציה: צד ימין 5 צד שמאל 5 מבחני צביטה: הוקינג צד שמאל: שלילי אמפטי קרן צד שמאל: שלילי מבחני בייבפס: רגישות מעל lhbt צד שמאל: שלילי מבחני acj: רגישות בחידוש acj צד שמאל: שלילי מבחני לברום פירוט: טריגר פוינט מעל טרפזיוס סקפולה דיסקינזיה קלה משמאל בתנועת רדוקציה לפי מה שהבנתי ממנו בבדיקות האלה, הממצאים יצאו תקינים כמעט לגמרי והוא המליץ על פיזיותרפיה, אבל זה עדיין לא מסביר את עניין ההקרנה לכל אורך היד תוך זמן קצר שיש משקל על הכתף

אכן ממצאי הבדיקה תקינים מה שאומר שאין בעיה בכתף אבל מה עם בדיקת הצואר ?

20/06/2017 | 19:25 | מאת: צליל

בצוואר לא עשו בדיקות גופניות באותה בדיקה, אבל הmri של עמוד השדרה הצווארי יצא תקין

מנהל פורום אורתופדיה