תוספי מזון
דיון מתוך פורום תזונה קלינית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך אני בן 20, נוטל סטרואידים אנבוליים אנדרוגניים לשם פיתוח גוף. עקב כך מצטברים אצלי בגוף רדיקלים חופשים, עליית כולסטרול הרע, הרס תאי כבד והחלשת המערכת חיסונית. אני לוקח בכדי למנוע את הנזקים תוספי מזון: קיו 10. ויטמין סי. אומגה 3. וגדילן מצוי. האם יש סיכון מלקיחת תוספי המזון הללו? זה רק לתקופה של חודשיים. האם יש בהמלצתך תוספים אחרים/נוספים שיעזרו לי להגן על גופי מהנזקים שהוזכרו לעיל? בתודה דודי.
שלום דודי, צר לי לבשר לך אבל הדרך היחידה למנוע נזקים היא להמנע מהורמונים הרסניים אלו, זה כמו לעשן סיגריה ולקחת אח"כ נוגדי חמצון, חסר טעם וערך, ופשוט גובל בבזבוז זמן וכסף, לא כל שכן לא בדיוק בריא. אין לי המלצה לתוספי מזון במקרה שלך פרט להפסקת כולם באופן מיידי. בברכה, דנה