ניתוח למספר גבוה וקרנית דקה?
דיון מתוך פורום הסרת משקפיים בלייזר ושיפור הראייה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היתי באחד המכונים .לאחר בדיקה שאלתי את "המכשירן" האים. אני מתאים.?. עונה כן. ובשיחה מסכמת.נאמר לי שאני בגבול בשל עובי הקרנית.וניתן לנתח. יש לציין ששני " המכשרנים" היו בדעות מנוגדות. שאלתי מה הלאה. מס המשקפיים בסביבות -6 (מינוס) ועובי הקרנית 475 מיקרו. כשהמינמום לצורך זה 500 מיקרו.
לקריאה נוספת והעמקה
אבי שלום, הנתונים שלך פוסלים אותך לניתוח לאסיק, אבל יתכן שתתאים לניתוח לאסק או השתלת עדשה.אם תרצה, אתה מוזמן לבדיקת התאמה. שלח פרטים בפקס 02-5344670 בברכה דר' כ"ץ