ניתוח למספר קטן

דיון מתוך פורום  הסרת משקפיים בלייזר ושיפור הראייה

31/05/2016 | 10:43 | מאת: אבירן

שלום דוקטור, אני בן 22 והראייה אצלי הדרדרה מגיל 16 בערך, בעיקר הצילינדר. הייתי בבדיקה במכון קר ונמצאתי מתאים לכל הניתוחים, הקרנית 580 והמספרים הם: עין ימין: -1.5 צילינידר ו0.5 מספר עין שמאל: -1.5 צילינדר בלי מספר

31/05/2016 | 10:53 | מאת: אבירן

במשך כל השנים מה שהפריע לי זה ההילות והקרני אור הנמתחים בעיקר בלילה ובשנה האחרונה גם ביום. עושה לי כאבי ראש נוראיים. כמה שאלות ברשותך: -לפי הנתונים, איזה סוג ניתוח הכי מומלץ בשבילי היות והדבר שהכי מטריד אותי זה כל מה שקשור להילות,קרני אור, ראייה לא מפוקסת(אני מסתכל על נקודת אור לדוגמא של הטלויזיה ורואה אותה מתוחה עם הילה) -הבנתי שלפעמים יש נסיגה של הראייה- במידה ולא היה לי מספר , רק צילינדר יכול להיות שכתוצאה מהניתוח אחרי כמה זמן יתחיל לי מספר? -הרופא בקר אמר שצילינדר לרוב לא משתנה אחרי גיל מסויים ולא יחזור לי לאחר הניתוח בשונה ממספר שכן לפעמים חוזר, ככה שאין מה לדאוג. זה נכון? -לא כל כך התרשמתי מקר למרות המחיר המצוין. הבנתי שעיניים הכי יקרים אבל גם הכי טובים, ושזה מגיע לעינים אין לזה מחיר. מי המנתח באזור תל אביב-חולון- ראשון והאם הוא טוב?

שלום רב, ראשית אני לא נוהג להמליץ על מנתח. אבל מאחר ויש לך הילות וסינוורים גם ביום יש סבירות גבוה שהמצב ימשך גם לאחר הניתוח. בכל מקרה אני ממליץ על בדיקת התאמה שלאחריה ניתן לקבוע איזה סוג ניוח מתאים לך.

מנהלי פורום הסרת משקפיים בלייזר ושיפור הראייה